null Omat asiakkaat

Omat asiakkaat näkymään on koottu kaikki perustamasi ohjaustilat sekä omat, avoimet palvelupyynnöt.

 

Omat ohjaustilat

Omat ohjaustilat listauksessa näet kaikki ohjaustilasi. Voi rajata myös listanäkymää valitsemalla aktiiviset ohjaustilat tai suljetut ohjaustilat näkymät. Listan lopussa olevasta “Avaa”-painikkeesta pääset sisään ohjaustilaan.

 

Omat palvelupyynnöt

Riippuen siitä tekeekö organisaatiosi neuvonta- vai ohjaustyötä tai molempia, yleisessä työjonossa näkyvät kaikki  asiakkaiden lähettämät palvelupyynnöt.

Sivulla olevasta listauksesta voit avata yksittäisen palvelupyynnön ja tarkastella sitä. Yksittäisen palvelupyyntösivun alaosassa löytyvät seuraavat toiminnot:

  • Vastaus asiakkaalle - lomake
    Lomakkeen avulla voit vastata asiakkaalle suoraan, vastauksen jälkeen palvelupyyntö siirtyy arkistoon. Jos asiakas esittää jatkokysymyksen, palvelupyyntö siirtyy takaisin yleiseen työjonoon.

  • Palauta työjonoon
    Palauttaa palvelupyynnön avoimeen tilaan yleiseen työjonoon.

  • Tallenna omiin asiakkaisiin
    Poistaa palvelupyynnön yleisestä työjonosta ja tallentaa sen omiin asiakkaisiin. Toiminnon avulla voit poimia itsellesi haluamasi tehtävät työjonosta, jotka teet myöhemmin palvelulupaus huomioiden.

  • Perusta ohjaustila
    Poistaa palvelupyynnön yleisestä työjonosta ja siirtyy ohjaustilan. (Sinulla tulee olla käyttäjärooli: “Ohjaaja”, jotta voit perustaa ohjaustiloja)

  • Siirrä toiselle asiantuntijalle
    Poistaa palvelupyynnön yleisestä työjonosta ja siirtää sen määritellyn asiantuntijan omiin asiakkaisiin. asiantuntija, jonka omiin asiakkaisiin palvelupyyntö siirretään saa siirrosta ilmoituksen ja kirjoittamasi viestin. Huom. Voit siirtää palvelupyynnön vain oman organisaatiosi käyttäjille.

  • Arkistoi palvelupyyntö
    Poistaa palvelupyynnön yleisestä työjonosta ja arkistoi sen.