
Organisaation pääkäyttäjän ohjeet
null Omat organisaatiot
Organisaatiot välilehdellä näet kaikki ne organisaatiot, joiden pääkäyttäjänä toimit. Näitä organisaatioita kutsutaan myös verkosto-organisaatioiksi.
Organisaation tiedot - välilehti
Voit muokata organisaation tietoja, kuten erilaisia yhteystietoja sekä palvelulupauksen aikarajoja Organisaation tiedot - välilehdellä. Osaa perustiedoista on kuitenkin sellaisia, jotka palvelun pääkäyttäjä on määritellyt valmiiksi käyttöoikeushakemuksen perusteella. Näitä tietoja ei voi muuttaa.
Organisaation käyttäjät - välilehti
Sivulla näet valitun organisaation kaikki käyttäjät, ja voit luoda katsauksen kunkin yksittäisen käyttäjän tietoihin ja toimintaan palvelussa.
Organisaation käyttäjät yhteenvetotaulukosta löytyvät:
-
Käyttäjän rooli(t)
-
Käyttäjän ohjaustilojen määrä ja tyyppi
-
Käyttäjän palvelupyyntöjen määrä
-
Käyttäjää koskevat järjestelmän tuottamat automaattiset huomiot:
-
Käyttäjän kirjautumisesta on kulunut yli 3kk
-
Käyttäjä on ilmoittanut poissaolosta
-
Käyttäjän palvelupyynnöt ovat myöhässä
-
Organisaation käyttäjät välilehdeltä löytyviä keskeisiä toiminnallisuuksia ovat:
-
Uusien käyttäjien lisääminen organisaatioon ohjaustyön mahdollistamiseksi
-
Käyttäjätietojen muokkaus (esim. rooli, nimi, taustaorganisaation, ammattinimike, sähköpostiosoite)
-
Käyttäjien työtilanteen eli ohjaustilojen ja palvelupyyntöjen seuranta
-
Käyttäjien ohjaustilojen sulkeminen ja viestin lähettäminen asiakkaalle
-
Käyttäjien palvelupyyntöjen siirtäminen toiselle asiantuntijalle organisaation sisällä tai palauttaminen työjonoon.
-
Käyttäjien poistaminen
Huomaa, että käyttäjän ohjaustilan sulkemiseen ja käyttäjien poistamiseen liittyy erilaisia, mm. henkilötietosuojaan ja tietoturvaan kytkeytyviä rajoitteita. Esimerkiksi organisaatiosta lähtevällä asiantuntijalla ei voi jäädä aktiivisia ohjaustiloja, vaan ne täytyy ensin siirtää toiselle asiantuntijalle ennen käyttäjän poistamista järjestelmästä. Myös palvelupyynnöt on siirrettävä toiselle asiantuntijalle.
Organisaation lomakkeet - välilehti
Välilehdellä voit hallita organisaatiosi verkkolomakkeita. Verkkolomakkeet ovat tärkeä automaation työkalu. Valmis, listauksessa näkyvä lomake on voidaan upottaa esimerkiksi organisaatiosi verkkosivulle. Asiakkaan lomakkeelle syöttämät tiedot päätyvät tällöin suoraan organisaatiosi työjonoon.
Organisaation lomakkeet välilehden keskeiset toiminnot:
-
Valmiiden lomakkeiden esikatselu
-
Valmiiden lomakkeiden lataus HTML-muodossa
-
Uuden lomakkeen luominen vaiheittain etenevän lomaketyökalun avulla
-
Lomakkeen poistaminen käytöstä
-
Lomakkeen ottaminen käyttöön
-
Vanhojen lomakkeiden poistaminen