Neuvonta- ja ohjaustyön tueksi
Helppokäyttöinen ja tietoturvallinen verkko-ohjausalusta vaikuttaviin asiakaskohtaamisiin.

Neuvonta- ja ohjaustyön tueksi
Helppokäyttöinen ja tietoturvallinen verkko-ohjausalusta vaikuttaviin asiakaskohtaamisiin.
Helppokäyttöinen ja tietoturvallinen verkko-ohjausalusta vaikuttaviin asiakaskohtaamisiin.
Helppokäyttöinen ja tietoturvallinen verkko-ohjausalusta vaikuttaviin asiakaskohtaamisiin.
TietoturvallinenOhjaustila on aina asiakaskohtainen. Vahva tunnistautuminen varmistaa yksityisyyden suojan. Tietosuojan GDPR-yhteensopivuudesta on jo huolehdittu, kun saat palvelun käyttöösi. |
![]() |
Ohjaus yhdessä paikassaKun asiakas on itse aktiivinen, on hän usein myös sitoutuneempi omaan ohjausprosessiinsa. Asiakas löytää kaiken yhdestä paikasta - keskustelut, linkit, yhteenvedot, tehtävät. |
HelppokäyttöinenOhjaustila mahdollistaa keskustelut, videopuhelut, asiakaspalautteen sekä 3X10D-elämäntilannekyselyn. Voit käyttää ohjauksessa haluamiasi lisämateriaaleja tehtävinä ja aineistoina. |
Palvelee myös mobiilistiOhjaustila skaalautuu hyvin älypuhelimeen saavutettavuusvaatimusten mukaisesti. Osalle asiakkaista mobiili on ainoa vaihtoehto. |
Mahdollistaa monialaisuudenYhteistyötä yli organisaatio- ja ammattirajojen. Tutkitusti vaikuttavaa asiakastyötä GDPR-yhteensopivuus sisäänrakennettuna. |
![]() |
Palvelee tiedolla johtamistaYli 40 eri datapistettä, joista saat raportteja työkalun todellisesta käytöstä asiakasvuorovaikutuksessa. Vuorovaikutusdatan lisäksi saatavana raportit asiakaspalautteista sekä asiakasvastauksista vaikuttavuuskyselyyn (=3X10D-elämäntilannemittari). |
Toimii neuvonnan service deskinäYksi työkalu, monta mahdollisuutta. Toistuvissa asiakaskysymyksissä voit hyödyntää valmisvastauksia ja aiheittaista luokittelua. Siirtymä palvelupyynnöstä ohjaustilaksi pitempikestoista asiakasprosessia varten käy napin painalluksella. |
Ohjaustila on aina asiakaskohtainen. Vahva tunnistautuminen varmistaa yksityisyyden suojan. Tietosuojan GDPR-yhteensopivuudesta on jo huolehdittu, kun saat palvelun käyttöösi.
Ohjaustila mahdollistaa keskustelut, videopuhelut, asiakaspalautteen sekä 3X10D-elämäntilannekyselyn. Voit käyttää ohjauksessa haluamiasi lisämateriaaleja tehtävinä ja aineistoina.
Kun asiakas on itse aktiivinen, on hän usein myös sitoutuneempi omaan ohjausprosessiinsa. Asiakas löytää kaiken yhdestä paikasta - keskustelut, linkit, yhteenvedot, tehtävät.
Ohjaustila skaalautuu hyvin älypuhelimeen saavutettavuusvaatimusten mukaisesti. Osalle asiakkaista mobiili on ainoa vaihtoehto.
Yhteistyötä yli organisaatio- ja ammattirajojen. Tutkitusti vaikuttavaa asiakastyötä GDPR-yhteensopivuus sisäänrakennettuna.
Yksi työkalu, monta mahdollisuutta. Toistuvissa asiakaskysymyksissä voit hyödyntää valmisvastauksia ja aiheittaista luokittelua. Siirtymä palvelupyynnöstä ohjaustilaksi pitempikestoista asiakasprosessia varten käy napin painalluksella.
Yli 40 eri datapistettä, joista saat raportteja työkalun todellisesta käytöstä asiakasvuorovaikutuksessa. Vuorovaikutusdatan lisäksi saatavana raportit asiakaspalautteista sekä asiakasvastauksista vaikuttavuuskyselyyn (=3X10D-elämäntilannemittari).
Aidossa asiakastilanteessa tieto-, neuvonta- ja ohjausvaiheiden siirtymät ja kestot vaihtelevat. Tarpeen mukaan käyttötavan muunnos service deskin palvelupyynnöstä tietoturvalliseksi ohjaustilaksi käy napin painalluksella.
Asiakkaan yhteydenottoon vastataan työjononäkymässä. Kertaluonteisissa palvelupyynnöissä voit hyödyntää valmisvastauksia.
Pitempikestoisessa asiakkuudessa voit hyödyntää tehtäväpohjia, aineistoja tai aiemmin tallennettua ohjaustilapohjaa.
Ei vaadi vahvaa tunnistautumista
Kertaluontoinen asiakkuus
Tieto- tai neuvontapyyntö
Asiakkaan yhteydenottoon vastataan työjononäkymässä. Kertaluonteisissa palvelupyynnöissä voit hyödyntää valmisvastauksia.
Vahva tunnistautuminen kirjauduttaessa ohjaustilaan
Ohjaustila tietoturvallisena tilana henkilötietojen jakamista vaativassa asiakastilanteessa
Pitempikestoinen asiakkuus ohjaustilassa
Pitempikestoisessa asiakkuudessa voit hyödyntää tehtäväpohjia, aineistoja tai aiemmin tallennettua ohjaustilapohjaa.
Ohjaustaverkossa.fi on GDPR-yhteensopiva verkko-ohjauksen ja moniammatillisen asiakastyön ratkaisu. Se on kehitetty ESR-rahoituksella vuosina 2015-2021, ja sen käyttäminen on maksutonta. Se ei kuitenkaan ole tarkoitettu asiakkaiden itseohjautuvaan käyttöön. Se on asiakasvuorovaikutuksen työkalu ohjauksen ja neuvonnan asiantuntijoille. Palvelussa tarvitaan aina vastuuohjaaja eli asiantuntija, joka perustaa ohjaustilan ja kutsuu asiakkaan sinne.
Käyttöönottoon ei tarvita IT-projektia. Riittää, kun organisaatio tekee sopimuksen palvelun tietojenkäsittelijän eli Keski-Suomen ELY-keskuksen kanssa.
Tuemme, autamme ja koulutamme käyttöönotossa.
Ohjaustaverkossa.fi-palveluun.
tietosuojakysymyksiin.
dokumentteihin ja sopimuksiin.
pääkäyttäjät ja perehdyttäjät.
monialaisen ohjauksen vaikutusten arviointi / riskiarviointi.
tietosuojaseloste ja nimeä organisaatiossasi yhteyshenkilö, sekä pääkäyttäjät.
ja tee sopimus Keski-Suomen ELYn kanssa.
Ohjaustaverkossa.fi-palveluun.
tietosuojakysymyksiin.
dokumentteihin ja sopimuksiin.
ja tee sopimus Keski-Suomen ELYn kanssa.
tietosuojaseloste ja nimeä organisaatiossasi yhteyshenkilö, sekä pääkäyttäjät.
monialaisen ohjauksen vaikutusten arviointi / riskiarviointi.
pääkäyttäjät ja perehdyttäjät.