Uutta palvelussa 19.12.2022

Kaikki käyttäjät

  • Olemme tehneet palveluun aikavälillä 19.9.2022 – 19.12.2022 tuotantopäivityksiä, joissa on ollut mukana virhekorjauksia sekä laajoja sivuston saavutettavuuteen liittyviä parannuksia.
  • Kehitämme palvelua säännöllisesti, jotta käyttökokemuksesi olisi paras mahdollinen.

Asiantuntijat

Työjonon sähköposti-ilmoitukset halukkaille käyttäjille

Asiantuntija voi nyt ”Omat tiedot” -osiossa valita mistä organisaationsa yhteydenottolomakkeen tapahtumista hän haluaa ilmoituksia sähköpostiinsa.

Ohjaustilan sulkemisen syyt tallentuvat jatkossa automaattisesti

Aikaisemmin ohjaustilan sulkemisen yhteydessä asiantuntijan piti valita sulkemisen syy. Jatkossa valintaa ei tarvitse tehdä, vaan ohjaustilan sulkeutumisen syy tallentuu automaattisesti. 

”Arkistoidut palvelupyynnöt” -välilehdeltä avattu palvelupyyntö ja selaimen ”Takaisin”-painike toimii nyt oikein

Aikaisemmin jos olit avannut arkistoidut palvelupyynnöt-välilehdeltä palvelupyynnön ja painoit selaimen ”takaisin”-painiketta, niin siirryit virheellisesti avoimet palvelupyynnöt -välilehdelle. Korjauksen jälkeen takaisin-nappi vie edelliselle välilehdelle, jolla olit. Tässä tapauksessa arkistoidut palvelupyynnöt-välilehdelle.

Pohjien käyttö: varmistus jos tekstikentässä jo tekstiä

Kun olet kirjoittanut tekstiä viestikenttään ja päätätkin valita viestipohjan, niin valinta ei automaattisesti korvaa jo kirjoitettua tekstiä, vaan varmistaa haluatko varmasti korvata tekstin viestipohjan tekstillä.

Organisaation pääkäyttäjät

Jatkossa saat ilmoituksia organisaation työjonoon ja käyttäjähallintaan liittyen kun

  • palvelupyyntö on umpeutumassa työjonossa ("kello-ilmoitus" palvelun sisällä)
  • palvelupyyntö on umpeutunut työjonossa  (sekä sähköposti- että kelloilmoitus)
  • organisaation käyttäjä ei ole kirjautunut palveluun 6kk aikana (sekä sähköposti- että kelloilmoitus).

Organisaation käyttäjät -taulukosta löytyvät kirjautumistiedot:

  • Käyttäjän viimeisin kirjautumispäivämäärä, jos kirjautumisesta on kulunut yli 3kk.
  • Käyttäjä ei ole vielä koskaan kirjautunut tai kirjautumisesta on yli 6kk.

Asiakkaat

  • Neuvontapyynnön vastaussivulla on helpotettu asiakkaan mahdollisuuksia antaa palautetta.
  • Asiakkaalle lähetettävässä ”Sinulle on vastattu” -sähköpostiviestiin on lisätty linkki ohjeistuksemme kohtaan ”Näin luet vastauksen”.